ہلسفر

ہلسفر

ہلسفر 1989 میں ایم ایس ڈاس ، امیگا ، اٹاری ایس ٹی ، کموڈور 64 کے لئے جاری کردہ ایک کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم ہے۔ اس میں ریئل ٹائم ایکشن اور تصادفی طور پر پیدا کردہ سوالات کا مجموعہ پیش کیا گیا ہے۔ اس میں اعلی درجے کی تہھانے اور ڈریگن فنسیسی رول پلےنگ گیم کے معیاری گیم پلے عناصر بھی شامل ہیں ، جس پر یہ کھیل مبنی ہے۔ ہلسفر کو بعد میں 1993 میں نینٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم (NES) کے لئے رہا کیا گیا تھا۔

ہلسفر کو ناقدین کی جانب سے ملے جلے جائزے ملے۔

ہلسفر

گیم پلے

کھلاڑی ایک کھیل بنا کر اپنا کھیل شروع کرتے ہیں۔ گیم تین انتخاب مہیا کرتا ہے: کھلاڑی پہلے سے تیار کردہ کردار کا انتخاب کرسکتے ہیں ، اپنا تخلیق کرسکتے ہیں ، [1] یا پچھلے اسٹراٹیجک سیمولیشن ڈھنگونس اینڈ ڈریگن کمپیوٹر گیمز ، جیسے پول آف ریڈائنس اور آزر بانڈز کا لعنت۔ [2] جب کوئی کردار تخلیق کرتے ہیں تو ، کھلاڑی کردار کی دوڑ (بونے ، یلف ، ہیومن یا گنووم) ، کریکٹر کلاس (مولوی ، لڑاکا ، جادوئی صارف یا چور) اور صف بندی کا تعین کرسکتے ہیں۔ نئے کردار کی مختلف خصوصیات ، جیسے طاقت اور ذہانت ، کو کمپیوٹر کے ذریعہ ایک بے ترتیب قیمت تفویض کی جاتی ہے۔

کھیل کے دو پہلو ہیں: آرکیڈ ایکشن ، جہاں کھلاڑی کام کو انجام دیتا ہے (منی گیمز کے طور پر اظہار کیا جاتا ہے) جیسے خزانہ تلاش کرنا اور مقامات کے مابین سفر کرنا ، اور ایڈونچر ، جہاں کھلاڑی پوچھ گچھ مکمل کرتا ہے۔ []] کریکٹر کلاس کا انتخاب دستیاب سوالات پر اثرانداز ہوتا ہے ، ہر ایک کلاس کے لئے تین۔ اگرچہ استفسارات کو ایک مقررہ ترتیب میں مکمل کرنے کی ضرورت ہے ، “جو آپ اپنے وقت میں کرتے ہو وہ آپ پر منحصر ہے” ، اور اس طرح یہ کھلاڑی کھیل کے دوسرے پہلوؤں کی کھوج کرنے کے لئے آزاد ہے۔

کھیل کو تین طریقوں سے پیش کیا گیا ہے۔ سفر کرتے وقت منظر کو ضمنی نظارے کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے۔ ایک بار ہلسفر شہر میں ، کھیل نقشے کے “پرندوں کی نظر” میں بدل جاتا ہے۔ غاروں میں پہلا شخصی نقطہ نظر استعمال کیا جاتا ہے۔ بات چیت کو لیسلی فیزر آف کمپیوٹ کے ذریعے کیا جاتا ہے! میگزین کو “ٹکرانا انٹرفیس” کے طور پر بیان کیا گیا ہے ، جو کھلاڑی کو ٹکرانے کے ذریعے اشیاء کے ساتھ تعامل کو متحرک کرنے کا اہل بناتا ہے۔

ہلسفر

استقبال

ہلسفر ایس ایس آئی کے لئے کامیاب رہا ، اس نے 78،418 کاپیاں فروخت کیں۔ [6] جائزے ملایا گیا۔ مثبت رخ پر ، آرکیڈ ایکشن اور ایڈونچر کا مجموعہ عام طور پر پذیرائی حاصل ہوا۔ امیگا فارمیٹ کے اینڈی اسمتھ نے کھیل کو 72 72 فیصد کی درجہ بندی کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایس ایس آئی “ایک اچھا کھیل تیار کرنے میں کامیاب ہوا جو دو بہت مختلف اسٹائل کا الگ امتزاج ہے” ، []] جبکہ کمپیوٹ کے باب گوریرا! میگزین نے آرکیڈ طرز کے سلسلے کی تعریف کرتے ہوئے لکھا ہے کہ ہلزفر “ان اعلی معیار کے سلسلوں کو کہانی میں بہت سے دوسرے لوگوں کے ساتھ مربوط کرنے میں بہت بہتر کام کرتا ہے۔” [3] کمپیوٹر گیمنگ ورلڈ کے رو ایڈمز نے چور کے لاکپیکنگ تسلسل کی بہت تعریف کی ، لیکن نوٹ کیا کہ کھیل توقع کے مطابق نہیں رہ سکا۔ خاص طور پر ، ایڈمز نے بار بار ہارس بیک سفر کے سلسلے پر تنقید کی ، اور اس حقیقت پر کہ جادو کے استعمال کرنے والے اور علما نے کھیل کے دوران کوئی جادو نہیں کیا۔

دوسرے جائزہ لینے والے مجموعی اثر سے کم متاثر ہوئے۔ امیگا کمپیوٹنگ کی لوسنڈا اور نے مجموعی طور پر گیم پلے کو تنقید کا نشانہ بنایا ، جبکہ وہ کچھ منی کھیلوں سے متاثر ہوئیں ، انھیں “کافی دل لگی اور گرافک موثر” قرار دیتے ہوئے انہوں نے اس کھیل کو عموما b بورنگ ، تحریری طور پر پایا ، “بہت زیادہ چیزیں رکھنے کی ضرورت نہیں ہے اہم بوریت کی سطح سے اوپر کی دلچسپی “۔ [1]

ہارٹلی ، پیٹریسیا اور کرک لیسسر نے اپنے “دی رول آف کمپیوٹرز” کالم میں 1989 میں ڈریگن نمبر 147 میں اس کھیل کا جائزہ لیا تھا۔ جائزہ لینے والوں نے کھیل کو پانچ میں سے تین ستارے دیئے۔ جائزہ لینے والوں نے ہلسفر کو پول آف ریڈائنس سے موازنہ کیا۔ انہوں نے محسوس کیا کہ ہلسفر کے مہم جوئی میں گہرائی کا فقدان ہے اور وہ پول آف ریڈائنس کے مقابلے میں کم جذباتی ہیں ، لیکن انہوں نے اس کو ایس ایس آئی کے اجراء کے انتظار میں [گھنٹوں کا فاصلہ طے کرنے میں ایک اچھا مہم جوئی سمجھا۔ جائزہ لینے والوں نے یہ نتیجہ بھی نکالا کہ “اگر آپ نے پول آف تابیشن سے لطف اندوز کیا تو ، آپ ہلسفر کو پسند کریں گے۔” [8]

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *