ڈائی ہارڈ ویڈیو گیم

ڈائی ہارڈ ویڈیو گیم

ڈائی ہارڈ ویڈیو گیم دو ویڈیو گیمز کا نام ہے ، ایک 1990 میں کموڈور 64 کے لئے جاری کیا گیا تھا ، اور دوسرا 1991 میں ایکویشن کے ذریعہ این ای ایس کے لئے (1989 میں ڈینامیکس کے ذریعہ تخلیق کردہ اس سے پہلے کے ڈاس ویڈیو گیم سے الجھن میں نہ پڑنا)۔ اس کا گیم پلے 1988 میں بننے والی فلم ڈائی ہارڈ پر مبنی ہے۔ کھیل کے دوران ، کھلاڑی لاس اینجلس کے نکاٹومی پلازہ میں ایک اعلی نقطہ نظر سے دہشت گردوں کے ساتھ یرغمالیوں اور لڑائیوں کو بازیافت کرتا ہے۔

پلاٹ

جان میک کلین نے نکاٹومی پلازہ میں اپنی اہلیہ ہولی سے ملنے کا فیصلہ کیا ، صرف اس بات کا پتہ چلانے کے لئے کہ انہیں 30 ویں منزل پر یرغمال بنا لیا گیا ہے ، اس کے علاوہ متعدد دیگر مغویوں کو بھی اغوا کرلیا گیا ہے۔ دہشتگرد رہنما ، ہنس گُوبر ، 30 ویں منزل پر پیسہ ایک محفوظ میں بند کرنے کے بعد ہے۔ اس کا ہیکر تھیو آہستہ آہستہ تالے کو توڑ ڈال رہا ہے۔ مک کلین نے خود ہی دہشت گردوں سے لڑنے کا فیصلہ کیا ، عمارت پر چڑھتے ہوئے جیسے وہ ایسا کرتا ہے۔

ڈائی ہارڈ ویڈیو گیم

گیم پلے (NES)

اس عمارت میں 40 دہشتگرد بکھرے ہوئے ہیں ، اور جان میک کلین کا کام دہشت گردوں کی ہر منزل کو صاف کرنا ہے ، اور پھر وہ سیڑھی یا ایکسپریس لفٹ کو اوپر کی طرف سفر کرنے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں ، زیادہ سے زیادہ منزل 31-35 تک جا سکتے ہیں (مزید منزلیں غیر مقفل ہیں “اعلی درجہ). اس کے علاوہ ، دیوار میں گرڈوں پر گولی مار کر ، جان وینٹوں میں چڑھنے ، کسی مخصوص جگہ پر گرنے یا کسی فرش سے نیچے یا اوپر کی حرکت کرنے کے قابل ہے۔

کھیل کے آغاز میں ، کھلاڑی کردار دشمنوں کو ٹھکانے لگانے کے لئے صرف ایک پستول (15 گولیوں سمیت) اور اس کی مٹھی استعمال کرسکتا ہے ، لیکن بعد میں کئی اسلحہ ، جیسے سب میشین گن ، دھماکہ خیز مواد اور فلیش بینگ بھی حاصل کرلیتا ہے جو دہشت گرد بھی استعمال کرسکتے ہیں۔ جب میک کلین کو گولی مار دی جاتی ہے ، تو کچھ اٹھے ہوئے سامان گر سکتے ہیں جہاں اسے دوبارہ لینے چاہییں۔ کھلاڑی کی گولیوں کی حد کم ہوتی ہے ، اور کنٹرول اسکیم کی وجہ سے صرف 90 یا 45 ڈگری کے زاویے لگائے جاسکتے ہیں۔ تاہم ، ایک بار حاصل کرنے کے بعد ، سب میشین بندوق آرک میں گولیوں کے اسپرے بھی فائر کرسکتی ہے ، جس سے زیادہ سے زیادہ زاویوں کو فائرنگ کی جاسکتی ہے۔ میکلن کی صحت ، جو گولیوں کے زخموں سے نکالی جاتی ہے ، دشمنوں ، ناشتے کی مشینیں (ان پر کئی گولیوں کی گولی مار کر) یا خالی کمروں سے سوڈا کین جمع کرکے بحال ہوسکتی ہے۔ تمام زندگی ضائع ہونے پر کھلاڑی کھیل کھو دیتا ہے۔

کھلاڑی کے پاس چھ لاک کھولنے سے چار منٹ پہلے ہوتے ہیں ، لیکن چوتھی منزل پر موجود مرکزی کمپیوٹر کو تباہ کرکے زیادہ وقت حاصل کرسکتے ہیں۔ ایک بار جب تمام تالے کھل گئے ، والٹ کھولا گیا اور کھیل کی آخری جنگ شروع ہوگئی۔ کارل ، ہنس کے ساتھ حتمی محاذ آرائی کے لئے اس کھلاڑی کے پاس 30 ویں منزل پر جانے کے لئے صرف چند منٹ باقی ہیں اور 40 دہشت گردوں میں سے کسی کو بھی زندہ چھوڑ دیا گیا ہے۔

ڈائی ہارڈ ویڈیو گیم

کھیل کا ایک دلچسپ پہلو کھلاڑی کو دو طرفہ ریڈیو کے ذریعے ہنس کو اپنے گارڈز کو چیخنے کے احکامات سننے کی اجازت دیتا ہے۔ تاہم ، دوسرا لاک کھلنے کے بعد ، ہنس ہر ایک کو ریڈیو کا استعمال نہ کرنے کی بات بتائے گی۔ “فٹ میٹر” بھی قابل ذکر ہے۔ میٹر مکمل طور پر شروع ہوتا ہے ، لیکن اگر کھلاڑی کا کردار بکھرے ہوئے شیشے پر قدم رکھتا ہے یا پھر ادھر دوڑتا ہے تو بالآخر کم ہوجاتا ہے۔ اگر میٹر خالی ہوجاتا ہے ، تو فٹ میٹر مکمل ہونے پر میک کلین اپنے سے کہیں زیادہ آہستہ چل پائے گا۔ میڈ میڈس جمع کرکے اسے بحال کیا جاسکتا ہے۔

اس گیم میں سنیما کی ترتیب پیش کی گئی ہے ، جو کہ کھلاڑی کے کون سے اقدامات پر منحصر ہوتی ہے ، اس کی کہانی کو تبدیل کرتی ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر اس میں ایک منٹ سے بھی کم وقت باقی ہے ، اور کھلاڑی کارل کو شکست دیتا ہے تو ، جان اور ہولی کے ساتھ آخری منظر کھلاڑی کو بتائے گا کہ چھت کو ہنس کے بھیجے ہوئے ہیلی کاپٹر کے ذریعہ تباہ کردیا گیا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *