ڈائی ہارڈ: وینڈیٹا

ڈائی ہارڈ: وینڈیٹا

ڈائی ہارڈ: وینڈیٹا ایک پہلا شخص والا شوٹر ویڈیو گیم ہے جو بٹس اسٹوڈیو کے ذریعہ شمالی امریکہ میں گیم کیوب کے لئے تیار کیا گیا ہے ، اور یوروپ میں بھی پلے اسٹیشن 2 اور ایکس بکس کیلئے۔ اس کھیل کو ویوینڈی یونیورسل گیمز کی 2 ذیلی تنظیموں – یوروپ میں این ڈی اے پروڈکشن اور ریاستہائے متحدہ میں سیرا انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ شائع کیا گیا تھا۔

پہلی تین ڈائی ہارڈ فلموں کے بعد ، کھلاڑی جان میک کلین کے طور پر دہشت گردوں کا مقابلہ کرتے ہیں۔ ریجنالڈ ویلج جانسن نے بطور سارجنٹ اپنے کردار کی نمائندگی کی۔ الوول۔ میک کلین کی بیٹی ، لسی ، L.A.P.D. کھیل میں رکن.

ڈائی ہارڈ: وینڈیٹا

گیم پلے

انتقام دوسرے عناصر کی طرح اپنے پہیلی کے ساتھ دوسرے فرسٹ شوٹر گیمز سے خود کو الگ کرتا ہے۔ اس میں یرغمالی کی صورتحال شامل ہے جس کے متعدد نتائج ، ماحولیاتی پہیلیاں اور این پی سی تعامل ہیں۔ جان میک کلین کھیل میں متعدد حالات پر قابو پانے کے طریقوں کے بارے میں صلاح مشورے کے ل various مختلف NPC سے رابطہ کرسکتے ہیں۔

میک کلین بھی دشمنوں کو یرغمال بنا سکتا ہے جس کی وجہ سے دوسرے دشمن AI بھی یرغمال کے درجہ پر منحصر ہوتے ہوئے مختلف رد عمل کا اظہار کرتے ہیں۔ گیم میں ہیڈ شاٹس کو ایک Panoramic کیمرا تسلسل دکھا کر انعامات دیئے جاتے ہیں جس میں ‘بلٹ ٹائم’ اثر استعمال ہوتا ہے (میکس پاین میں ہونے والے اثر سے ملتا ہے جہاں آخری روانہ ہونے والا دشمن تقریبا-ایک جیسے ہی Panoramic کیمرا ہوتا ہے)۔

کہانی

ڈائی ہارڈ: وینڈیٹا ڈائی ہارڈ ود وین ای وینجینس کے واقعات کے پانچ سال بعد ، جان مک کلین توسیع غیر موجودگی کے بعد ایل اے پی ڈی ٹاسک فورس میں واپس آئے۔ ایک تربیتی مشق میں اپنی صلاحیتوں کو تازہ دم کرنے کے بعد ، میک کلین اپنے گھر میں ایک ایسی پینٹنگ کی نقاب کشائی کرنے کے لئے گئے جو جنوبی امریکہ میں ایک مہم سے برآمد ہوئی تھی جو پیئٹ گروبیر (ہنس گروبیر کا بیٹا ، پہلی ڈائی ہارڈ فلم کا مرکزی ولن) تھا۔ جب نقاب کشائی کا آغاز ہوا ، لسی (مک کلین کی بیٹی ، جو اب ایک پولیس افسر ہے) نے دیکھا کہ ڈاکوؤں نے آرٹ ورک اور بندوق کی گولیوں کے ساتھ وہاں سے نکلنے کی کوشش کرتے ہوئے مجمع کو گھبرا دیا۔ میک کلین اپنی بیٹی کو بچانے کے لئے ٹاونسنڈ میوزیم پہنچ گیا۔ ایک بار وہاں پہنچنے پر ، مککلین کو مطلع کیا گیا کہ ڈاکوؤں نے اپنے آپ کو سیل کردیا ہے اور لوسی سمیت اسے یرغمال بنا لیا ہے۔ میک کلین میوزیم میں داخل ہوا اور اس عمل میں متعدد مجرموں کو نکال کر یرغمالیوں کی تلاش شروع کردی۔ ڈک تھورن برگ اور کرسٹوفر وان لادن (میوزیم کی کیوریٹر) کو بچانے کے بعد ، میک کلین نے لوسی کو بچایا۔

ڈائی ہارڈ: وینڈیٹا

مک کلین نے ہالی ووڈ بولیورڈ پر ٹہل لیا جب چیف نے سابقہ ​​محل وقوع سے بہت دور دراز کے کھانے میں انہیں دو قتل کی اطلاع دی۔ میک کلین (مجرم کے بھیس میں) قتل کا مرتکب سرجیو کو بے اثر کر دیتا ہے ، اور اس نے اس ممبر کا ممبرشپ کارڈ لے لیا ، جہاں اس کلب تک رسائی حاصل کی جہاں سرجیو کے عملے کی میٹنگ ہو رہی ہے۔ سرجیو کے آدمیوں کو جلدی سے بھیجتے ہوئے ، میک کلین کو معلوم ہوا کہ چوری شدہ آرٹ ورک کو ایک چینی مووی تھیٹر میں چھپا ہوا ہے اور وہ اپنا راستہ وہاں لے جاتا ہے۔ یرغمالیوں کو بچاتے ہوئے ، میک کلین غائب آرٹ ورک کو بازیافت کرنے کے لئے سب ویز میں رہتا ہے۔ انہوں نے وان لینن (جو خفیہ طور پر پیٹ کے ساتھ لیگ میں شامل ہیں) اور امریکی فوج کے سابق فوجی اور سی آئی اے آپریٹو کے عہدے پر کام کرنے والے اداکار جیک فرنٹیئر کے درمیان گفتگو کو سنا ہے۔ وان لادن اس منصوبے کے بارے میں اپنے خدشات کا اظہار کرتے ہیں ، لیکن فرنٹیئر نے اسے آگے بڑھا دیا اور اسے روپوش ہونے کا حکم دیا۔ آرٹ ورک کے ٹکڑوں کو بازیافت کرتے ہوئے ، میک کلین نے ایک پریشان کن وان لادن کو تلاش کرنے کا انتظام کیا ، اور اسے بتایا کہ فرنٹیئر کیوریٹر کا انتقال چاہتا ہے۔ یہ دونوں شہر کے آبی جہاز میں فرار ہوگئے ، جہاں لسی نے ان سے ملاقات کی اور وان لادن کو اپنی تحویل میں لے لیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *