چمک کا پول

چمک کا پول

چمک کا پول ایک کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم ہے جس کو 1988 میں اسٹریٹجک سیمولیشن ، انکارپوریشن (ایس ایس آئی) نے تیار کیا اور شائع کیا۔ یہ گھریلو کمپیوٹرز کے لئے ٹی ایس آر کے ایڈوانسڈ ڈنجونز اینڈ ڈریگنز (AD & D) کے تصوراتی کردار ادا کرنے کا پہلا موافقت تھا ، جو پہلا بن گیا ڈی اینڈ ڈی کمپیوٹر ایڈونچر گیمز کے چار حصوں کی سیریز کا واقعہ۔ “گولڈ باکس” سیریز کے دوسرے کھیلوں میں پول آف ریڈائنس میں پیش کردہ گیم انجن کا استعمال ہوا ، جیسا کہ بعد میں نیون ونٹر نائٹس آن لائن گیم جیسے ڈی اینڈ ڈی ٹائٹل نے کیا۔ بندرگاہ شہر فلان کے اطراف اور اس کے آس پاس کی گئی اس حرکت کے ساتھ پولینڈ آف دی ریڈائنس فرسٹن دائروں کی فنتاسی کی ترتیب میں ہوتا ہے۔

چمک کا پول

بالکل اسی طرح جیسے روایتی D&D کھیلوں میں ، کھلاڑی چھ حرفوں تک کی پارٹی بنا کر ریس ، جنس ، کلاس ، اور ہر ایک کی اہلیت کے اسکور کا فیصلہ کرکے شروع ہوتا ہے۔ کھلاڑی کی پارٹی شہر کے آباد علاقوں کی مدد کے لئے فہرست میں شامل ہے جو آس پاس کے مکروہ علاقوں پر قبضہ کرچکے ہیں۔ کردار ایک دشمن سے دوسرے علاقوں میں جاتے ہیں ، جاتے جاتے دشمنوں کے گروپوں سے لڑتے ہیں اور بالآخر بری افواج کے طاقتور رہنما کا مقابلہ کرتے ہیں۔ کھیل کے دوران ، کھلاڑی کے کرداروں کے تجربے کے پوائنٹس حاصل ہوتے ہیں ، جو ان کی صلاحیتوں میں اضافہ کرتے ہیں۔ کھیل بنیادی طور پر پہلا شخصی نقطہ نظر استعمال کرتا ہے ، اسکرین کو متعلقہ متنی معلومات ظاہر کرنے کے لئے حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ جنگی سلسلے کے دوران ، ڈسپلے ایک اوپر سے نیچے “ویڈیو گیم آئیسومیٹرک” منظر میں تبدیل ہوتا ہے۔ [1]

گیمنگ پریس کے ذریعہ عام طور پر پذیرائی حاصل کی گئی ، پول آف ریڈائنس نے “1988 کا بہترین تصور یا سائنس فکشن کمپیوٹر گیم” کے لئے اوریجنز ایوارڈ جیتا۔ کچھ جائزہ نگاروں نے کھیل کے دوسرے ہم عصر کھیلوں کی مماثلتوں اور جگہوں پر اس کی سست روی کو تنقید کا نشانہ بنایا ، لیکن اس کھیل کے گرافکس اور اس کے کردار ادا کرنے والے ایڈونچر اور جنگی پہلوؤں کی تعریف کی۔ اس سلسلے میں پول آف ریڈائنس سے کھلاڑیوں کے کردار برآمد کرنے کی اہلیت بھی تھی۔

چمک کا پول

گیم پلے

چمک کا پول  اسی کھیل مکینکس پر مبنی ہے جس طرح ایڈوانسڈ ڈھنجونس اور ڈریگن رولز سیٹ ہے۔ [2] جیسا کہ بہت سارے رول پلےنگ گیمز (آر پی جی) کی طرح ، پول آف ریڈائنس میں ہر کھلاڑی کے کردار میں ایک کردار کی دوڑ اور ایک کردار کی کلاس ہوتی ہے ، جو کھیل کے آغاز میں طے ہوتا ہے۔ چھ دوڑیں پیش کی جاتی ہیں ، جن میں یلوس اور آدھے حص asے کے علاوہ چار کلاس (جنگجو ، عالم ، وزرڈ اور چور) بھی شامل ہیں۔ [2] غیر انسانی کرداروں کو یہ اختیار حاصل ہوتا ہے کہ وہ کثیر الجہتی بنیں ، جس کا مطلب ہے کہ وہ ایک سے زیادہ طبقے کی صلاحیتوں کو حاصل کرتے ہیں ، []] لیکن سطح میں زیادہ آہستہ آہستہ آگے بڑھتے ہیں۔ [حوالہ مطلوب] کردار تخلیق کے دوران ، کمپیوٹر تصادفی طور پر ہر ایک کے اعداد و شمار تیار کرتا ہے۔ کردار ، اگرچہ کھلاڑی ان صفات کو تبدیل کرسکتا ہے۔ [4] کھلاڑی ہر کردار کی سیدھ یا اخلاقی فلسفہ کا انتخاب بھی کرتا ہے۔ جب کہ کھلاڑی ہر کردار کے اعمال کو کنٹرول کرتا ہے ، سیدھ کا اثر اس پر پڑ سکتا ہے کہ این پی سی اپنے اعمال کو کس طرح دیکھتا ہے۔ [3] اس کے بعد یہ کھلاڑی ہر کردار کے جنگی آئیکن کی شکل اور رنگ کو اپنی مرضی کے مطابق بنا سکتا ہے۔ [2] متبادل کے طور پر ، کھلاڑی تعارفی کھیل کے لئے استعمال ہونے والی پہلے سے تیار کردہ پارٹی کو لوڈ کرسکتا ہے۔ []] ان کرداروں کو چھ یا اس سے کم پارٹی میں جوڑ دیا گیا ہے ، جس میں دو سلاٹ این پی سی کے لئے کھلے ہیں۔ []] کھلاڑی کھیل میں ہونے والے واقعات سے قطع نظر ، کردار کو جاری رکھنے کی یقین دہانی کراتے ہوئے ، اپنی بچت والی کھیل کی فائلیں تشکیل دیتے ہیں۔ ایم ایس ڈاس کمپیوٹر پر ، گیم کو ہارڈ ڈسک ڈرائیو میں کاپی کیا جاسکتا ہے۔ دوسرے کمپیوٹر سسٹم ، جیسے کموڈور 64 ، کو ایک علیحدہ سیف گیم ڈسک کی ضرورت ہوتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *