تھنڈر 2011 کے ویڈیو گیم کے دن

تھنڈر 2011 کے ویڈیو گیم کے دن

تھنڈر 2011 کے ویڈیو گیم کے دن (پلے اسٹیشن 3 پر نیسکار ایڈیشن اور تھنڈر کے دن: آرکیڈ آن ایکس بکس 360) ایک اسٹاک کار ریسنگ ویڈیو گیم ہے جو پیراماؤنٹ ڈیجیٹل انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور پیرانہ گیمز برائے پلے اسٹیشن 3 اور ایکس باکس 360 کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے۔ یہ 22 فروری ، 2011 کو پلے اسٹیشن 3 اور 25 فروری ، 2011 کو ایکس بکس 360 پر جاری کیا گیا تھا۔ یہ 1990 میں ریلیز ہونے والی فلم ڈےس آف تھنڈر کا اسپن آف ہے جس میں کھلاڑی روڈی برنز کی زیر تربیت روکی ڈرائیور ہے ، جو مخالفین کا مخالف تھا۔ فلم. کھیل کو بہت کم تنقیدی آراء موصول ہوئیں۔ جن لوگوں نے کھیل کا جائزہ لیا وہ عام طور پر منفی تبصرہ کرتے تھے۔ جائزہ نگاروں نے محسوس کیا کہ کاریں غیر حقیقت پسندانہ طریقے سے سنبھل گئیں ، لیکن ایک جائزہ نگار نے نوٹ کیا کہ کچھ معاملات کو پیچ کے ساتھ طے کیا جاسکتا ہے۔

تھنڈر 2011 کے ویڈیو گیم کے دن

گیم پلے

کھیل کے پلے اسٹیشن 3 ورژن میں 12 نیسکار سے منظور شدہ ٹریک شامل ہیں ، ان میں ڈیتونا انٹرنیشنل اسپیڈ وے اور ٹالڈیگا سپرپرپی وے شامل ہیں ، اور 12 سے زائد منتخب NASCAR اسپرنٹ کپ ڈرائیور شامل ہیں ، جن میں ڈینی ہیملن ، ریان نیومین اور ٹونی اسٹیورٹ شامل ہیں۔ [1] تمام ورژن میں دن کے تھنڈر کے کردار کول ٹریکل ، روڈی برنز اور روس وہیلر کی خصوصیات ہیں۔ ایکس باکس 360 ورژن میں نیسکار برانڈنگ یا ڈرائیورز شامل نہیں ہیں ، لیکن اس کے باوجود اس فلم کے افسانوی ڈرائیورز شامل ہیں۔

دونوں ورژنوں میں بارہ تک پلیئرز کے لئے ایک ہی پلیئر سیزن اور ملٹی پلیئر سپورٹ شامل ہیں۔ [3] ڈے آف تھنڈر میں چار مختلف گیم موڈز ہیں: کوئیک ریس ، ٹائم ٹرائل ، کیریئر ، مختلف مشکلات کے سرکٹس کے ساتھ ، اور ڈربی موڈ ، جہاں کھلاڑیوں کو زیادہ سے زیادہ نقصان سے نمٹنے کے لئے حوصلہ افزائی کی جاتی ہے۔ []] کھیل میں گاڑی کی تین بنیادی اقسام دستیاب ہیں۔ ایکسلریٹر ہلکی کاریں ہیں جس میں تیزرفتاری ہوتی ہے لیکن وہ نقصان کے ل. زیادہ حساس ہوتے ہیں ، دھمکی دینے والے بھاری ہوتے ہیں اور نقصان کو سنبھالنے میں زیادہ اہلیت رکھتے ہیں ، لیکن کم رفتار رکھتے ہیں ، آخر کار ریگولیٹرز ایک درمیانی وزن ، درمیانے درجے کی رفتار ، اور اوسط نقصان کی مزاحمت رکھتے ہیں۔

تھنڈر 2011 کے ویڈیو گیم کے دن

ریسنگ ٹیموں کے ساتھ اسپانسرشپ کھیل کے ذریعے کھیل کر اور چیلنجوں کو مکمل کرکے کمائی جاسکتی ہے۔ جب کفیل کمایا جاتا ہے تو ، ایک نئی پینٹ لیوری کھلا رہ جاتی ہے جس کے ساتھ کھلاڑی اپنی اسٹاک کار کو اپنی مرضی کے مطابق بنا سکتا ہے۔ کھلاڑیوں میں پانچ مختلف بچت والی کاریں ہوسکتی ہیں ، اور ہر کار میں مختلف پینٹ اسکیم اور کفالت ہوسکتی ہے۔ کفالت کے فوائد صرف کاسمیٹک ہیں۔ پیرانھا گیمز کے پروڈیوسر میتھیو نیومین نے کہا کہ یہ کھیل “کوئی نقالی نہیں ہے ، ہم نے کھلاڑی کو کسی بھی اسپانسر کی خاطر اسپانسرز اور ریس کو انلاک کرنے دیا جس میں انہوں نے ایک کھلاڑی اور ملٹی پلیئر میں انتخاب کیا تھا۔”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *