تاریکی کے تالاب

تاریکی کے تالاب

تاریکی کے تالاب ایک کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم ہے جو اسٹریٹجک نقلیات نے 1991 میں شائع کیا تھا۔ [1] کور آرٹ اور تعارف اسکرین میں خواتین کی ڈرا دکھائی گئی ہے۔ گولڈ باکس گیمز کے پول آف ریڈیئنس سیریز میں چوتھی (اور آخری) اندراج ہے ، اور یہ کہانی راز کے چاندی کے بلیڈ کے بعد ہونے والے واقعات کا تسلسل ہے۔ کھیل پر مبنی ناول 1992 میں ریلیز کیا گیا تھا۔ سیریز کے پچھلے کھیلوں کی طرح ، یہ فرسٹن ریلمز میں بھی ترتیب دیا گیا ہے ، جو ڈینجونز اینڈ ڈریگنز کی ایک انتخابی مہم ہے۔ کھلاڑیوں کو کسی شیطان خدا سے حملہ روکنا ہوگا ، آخر کار اس کے لیفٹینینٹس کا مقابلہ کرنے کے لئے دوسرے جہتوں کا سفر کرنا چاہئے۔

تاریکی کے تالاب

گیم پلے

پولس آف ڈارکنس کھیلنے کے ل one ، کسی کو صرف کردار بنانے اور پارٹی بنانے کی ضرورت ہے۔ گیم پلے کی بنیادی باتیں سیریز کے تمام کھیلوں سے ایک جیسی ہیں۔ یہ کھیل پہلے سے تیار کی گئی پارٹی کے ساتھ ہوتا ہے ، لیکن بہت سے کھلاڑی اپنے کردار خود بنانے کو ترجیح دیتے ہیں۔ کوئی بھی ظاہری شکل اور کردار کے جنگی آئیکن کے کچھ رنگوں میں ترمیم کرسکتا ہے اور پھر کردار کا نام دے سکتا ہے۔ پارٹی میں زیادہ سے زیادہ چھ حروف کو شامل کیا جاسکتا ہے اور اس کی تمام چھ جگہوں کو استعمال کرنے کی بہت سفارش کی جاتی ہے کیونکہ کھیل چھوٹی پارٹیوں کے لئے کوئی رکاوٹ نہیں دیتا ہے۔ این پی سی بعض اوقات کھیل میں پارٹی میں شامل ہوجاتی ہیں ، جس سے یہ ممکن ہوتا ہے کہ چھ سے زیادہ کردار ہوں۔ چاندی کے بلیڈ کے راز سے بھی حروف کو منتقل کیا جاسکتا ہے۔

خصوصیات

تاریکی کے تالاب کئی طریقوں سے اپنے پیش رو سے مختلف تھے۔ دیگر بھولے ہوئے دائروں کے گولڈ باکس گیمز کے برعکس جہاں پارٹی ہمیشہ فیرون میں ہی رہتی ہے ، پارٹی کو بن کے لیفٹینینٹوں کے ساتھ لڑنے کے لئے پارٹی کو بہت ساری جہتوں سے دوچار ہونا پڑتا ہے۔ ان میں تھورن کی غار ، کالیسیٹز لینڈ ، اسٹرال طیارے میں اس وقت کے سوتے ہوئے موینڈر کے جسمانی جسم کا دورہ ، اور آخر کار خود ہییرون میں بینز لینڈ شامل ہیں۔

میجز میں 9 منتر (زیادہ سے زیادہ) سطح تک جانے کی صلاحیت ہے۔ اس کھیل میں دستیاب ایک مشہور ہجے تاخیر کا شکار فائر بال ہے ، جو ایک ہی وقت میں بہت سے اہداف کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ سلور بلیڈ کے راز کے برعکس ، فائر بال کو تاخیر نہیں ہوسکتی ہے اور اسے فوری طور پر کاسٹ کیا جاتا ہے۔

تاریکی کے تالاب اپنے پیشروؤں کو ساخت کے لحاظ سے قریب سے پیروی کرتے ہیں۔ پارٹی میں زیادہ سے زیادہ چھ ایڈونچر (این پی سی کے لئے دو اضافی سلاٹ کے ساتھ) ہوسکتے ہیں۔ کرداروں میں 40 کی سطح تک جانے کی صلاحیت موجود تھی۔ [3]

تاریکی کے تالاب

پولس آف ڈارکنس میں لڑائی ، خاص طور پر کہانی میں دیر سے ، پچھلے کھیلوں کے مقابلوں سے کافی مختلف تھی۔ کھلاڑی کے کرداروں کو AD & D کائنات کی کچھ مشکل ترین مخلوقات کا سامنا کرنا پڑا ، اس کے علاوہ متعدد نئے اور مضبوط ناقدین کے علاوہ خاص طور پر کھیل کے لئے تخلیق کیا گیا تھا ، جیسے پالٹیز آف کالیسٹس (ذہین جادو مکڑیاں جو پوشیدہ دشمن دیکھ سکتے ہیں اور زہریلے کاٹنے پر) a -2 save) اور خوفناک منین آف بن (جس میں شیطانوں کے جادو مزاحمت اور ڈریگنوں کے سانس لینے والے ہتھیار تھے)۔ [4] []]

یہ کھیل گولڈ باکس سیریز میں سے کسی ایک میں سب سے زیادہ وسیع تھا ، کہانی کی گہرائی اور ترقی اور سازو سامان کے امکانات کے لحاظ سے۔ اس کھیل میں اس وقت بہتر گرافکس بھی شامل تھے کیونکہ اس نے 16 کی بجائے VGA 256 رنگوں کی حمایت کی تھی۔

ایک اور معمولی فرق یہ ہے کہ کھیل میں استعمال ہونے والا فونٹ کم اسٹائلش ہے ، لیکن پڑھنے میں آسانی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *